Una delegació de la UGT de Catalunya participa demà en un gran acte sindical a Madrid sota el lema ‘Més fets, menys paraules’

Una delegació de 200 sindicalistes de la UGT de Catalunya, encapçalada pel nostre secretari general, Camil Ros, participarà demà divendres, 8 de febrer, en un gran acte sindical a Madrid sota el lema “Més fets, menys paraules”.

Aquesta assemblea, que tindrà lloc a Madrid, al recinte de la Caja Mágica, a partir de les 11 hores, reunirà 10.000 sindicalistes de la UGT i CCOO, i comptarà amb les intervencions de Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT, i Unai Sordo, secretari general de CCOO.

L’acte s’emmarca dins de les mobilitzacions convocades per ambdues organitzacions per exigir el repartiment de la riquesa i la recuperació dels drets laborals i socials arrabassats als treballadors i les treballadores sota l’excusa de la crisi. Les mobilitzacions culminaran el dia 8 de març amb una jornada de vaga i lluita amb motiu del Dia Internacional de la Dona.

La UGT i CCOO exigim més fets i menys paraules perquè:

– La recuperació econòmica arribi als treballadors i les treballadores.

– La patronal apliqui els increments salarials pactats a l’AENC i l’AIC.

– El Govern derogui les reformes laborals.

– Les qüestions socials ocupin el centre del debat.

– Lluitem de manera real contra la desigualtat de gènere i la bretxa salarial.