Una delegació de Sindicalistes Solidaris i 8 ens locals de Catalunya visiten el projecte ‘Treball digne per a tots i totes’ al Marroc

Una delegació de Sindicalistes Solidaris, entitat encarregada  gestionar la cooperació internacional de la UGT de Catalunya, inicia avui una visita a l’Escola del Treball Digne de Tetuan, juntament amb els 7 ajuntaments catalans i el Consell Comarcal, cofinançadors delprojecte “Treball Digne per a tots i totes”.

En aquesta visita hi participaran una vintena de persones, entre regidors, regidores i tècnics dels ajuntaments del Prat de Llobregat, Viladecans, Gavà, Sant Boi de Llobregat, Sabadell, Esplugues de Llobregat, Terrassa, i del Consell Comarcal del Vallés Oriental.

L’objectiu és conèixer de primera mà l’Escola del Treball Digne i la tasca que desenvolupa arreu del territori marroquí. Entre les activitats previstes hi destaquen han les jornades d’avaluació del projecte i un seminari sobre administracions públiques i Treball Digne. També es reuniran amb diverses entitats, col·lectius i sindicats del Marroc.