Una setmana de vaga parcial a Parc Salut Mar

El Comitè d’Empresa del consorci sanitari Parc Salut Mar de Barcelona ha convocat per a la darrera setmana de juliol una vaga parcial per protestar contra l’ERO presentat i per la manca de transparència de la direcció de l’ens. Les aturades tindran lloc de dilluns a divendres: dilluns 25, de 9 a 11 i de 15 a 17; dimarts 26, de 9 a 10; dimecres 27, de 5.45 a 7.45 i de 21.30 a 23:30; dijous 28, de 9 a 10; i divendres 29, de 15 a 17 h.

La UGT de Catalunya denuncia la manca de transparència de la direcció del consorci sanitari, que es nega reiteradament a presentar la documentació sol•licitada per la part social i que desestima constantment les propostes del Comitè. El nostre sindicat denuncia que la direcció de Parc Salut Mar vol estalviar-se els 14 milions d’euros que li reclama el CatSalut majoritàriament tocant les condicions del conveni vigent dels treballadors i les treballadores, i tirant per terra les mesures d’estalvi alternatives presentades per la part social.