Vaga del servei d’atenció al client i a oficines d’HP

hp-santcugat
La UGT considera que les compensacions proposades per la direcció de Hewlett-Packard no cobreixen el perjudici provocat

La UGT ha convocat per a la propera setmana diverses aturades parcials dels serveis d’atenció al client, atenció a oficines i backoffice (gestió administrativa) de la firma Hewlett-Parckard (HP), després que ahir no s’arribés a cap acord en la conciliació en el Tribunal Laboral de Catalunya.

Aquest servei depèn de tres empreses del grup HP que estan localitzades en un edifici del carrer Ausiàs March de Barcelona. Ara, però, la direcció d’HP ha decidit traslladar-ne les plantilles -uns 500 treballadors i treballadores- fins a Sant Cugat, on l’empresa té les oficines. No obstant això, la direcció d’HP es nega a compensar d’una manera adequada l’afectació econòmica i de temps que tindrà per a la plantilla que s’hagi de traslladar, fent unes propostes molt per sota dels mínims acceptables.

És per això, que la secció sindical de la UGT ha convocat vagues durant els propers dies. Dilluns, 21 de març, i dimecres, 23 de març, hi haurà aturades d’una hora: de 0.30 a 1.30 (torn nit); de 11.30 a 12.30 (torn matí); i de 18 a 19 hores (torn tarda). Divendres 25 de març, l’aturada serà de dues hores: de 14 a 16 hores. Durant aquestes aturades, els treballadors es concentraran davant de l’edifici d’Ausiàs March, 148-150, per denunciar la seva situació.

El dilluns 28 de març, coincidint amb el trasllat del primer contingent de treballadors a Sant Cugat, la vaga serà de 24 hores.

Comments are closed.