Valoració de la situació actual del sector del metall

metallEl secretari general del Metall, Construcció i Afins de la UGT, Carlos Romero, i el secretari general de la Federació del MCA – UGT de Catalunya, José García, presentaran demà en roda de premsa una trobada informativa per analitzar la reunió que mantindran durant tota la jornada la Comissió Executiva Federal i els responsables del MCA – UGT a les illes Balears, Catalunya, Múrcia, València, Las Palmas i Tenerife.

A la roda de premsa s’analitzarà el procés congressual i de modernització de la UGT, junt a les diferents propostes sindicals que es plantejaran als partits polítics que concorren a les eleccions generals que es celebren el proper 20 de desembre. També es realitzarà un balanç de la legislatura que acaba pel que fa als sectors del metall, la construcció i afins i la situació laboral.

A més, també s’abordarà la situació que estan travessant aquests sectors a Catalunya i a l’estat espanyol, així com de la crisi de les emissions en el Grup Volkswagen i les possibles repercussions en els llocs de feina.

Roda de premsa sector del metall

DIA: dijous, 12 de novembre
HORA: 11.30 hores.
LLOC: sala Sala de premsa de la UGT de Catalunya (Rambla del Raval, 29-35, 6a planta, Barcelona).