Valoració de la UGT reunión seguiment “pacte anticrisi”

ugt-chinos
El nostre sindicat ha manifestat la seva voluntat d’arribar a acords en matèria de liquiditat a les empreses, actuacions que estimulin el consum, la millora de la protecció social i la qualitat de l’ocupació

La reunió d’avui del comitè d’enllaç de l’Acord Estratègic amb agents socials i grups parlamentaris ha aprovat l’estructura del document, la metodologia de treball i l’inici imminent de les reunions bilaterals per tal d’arribar a un document de consens.

La UGT de Catalunya ha posat de manifest la necessitat de fer arribar al conjunt de la ciutadania un missatge de confiança a partir de la voluntat d’acord de les forces polítiques, el govern i els agents econòmics i socials. En aquest sentit, hem reclamat als partits polítics defugir del tacticisme i primar l’interès general en les negociacions per tal d’arribar a acords amb la màxima urgència possible. Demanem que el to  i la capacitat d’acord que hi ha hagut fins ara a l’Acord Estratègic entre els seus signants estigui present en les negociacions d’una nova bateria d’actuacions de lluita contra la crisi.

La UGT de Catalunya ha manifestat la seva voluntat d’arribar a acords en matèria de liquiditat a les empreses, d’actuacions que estimulin el consum, la millora de la protecció social i la qualitat de l’ocupació.

Hem instat al conjunt de forces parlamentàries, el govern i la resta d’agents socials i econòmics a arribar a consensuar mesures concretes, d’impacte immediat i que complementin les ja acordades en l’Acord Estratègic i els 30 compromisos subscrits pel govern i els agents socials i econòmics al mes de desembre.