Visibilitzem la pressió assistencial a l’Hospital del Parc Sanitari Sant Joan de Déu

Fa unes setmanes que la Direcció de l’Hospital ens va comunicar l’ampliació definitiva de territori i que a partir del mes de gener el Parc Sanitari Sant Joan de Déu atendria als 40.000 veïns i veïnes adults de Cervelló, Corbera, la Palma i Vallirana.

La UGT de Catalunya del Parc Sanitari Sant Joan de Déu, juntament amb el Comitè d’Empresa, fa mesos que avisem i exigim a la Direcció del Centre que les càrregues de treball són inassolibles actualment i que aquesta ampliació de territori s’hauria d’acompanyar d’un increment del nombre de personal. Els professionals estem en una situació límit, i no podem assumir més pressió assistencial.

Les companyes i companys del Parc Sanitari considerem que ha quedat patent la necessitat d’ampliar el personal d’infermeria, metges, tècnics de cures d’infermeria, i resta de personal en general en totes les unitats i en particular a Urgències i UCI, àrees on hi ha falta de recursos.

Manifestem que portem dos anys esgotadors, amb molt esforç i sacrifici, renunciant en gran mesura a la vida personal i familiar. Fa anys que reclamem a la direcció, actuacions concretes que facin viable l’opció de treballar al nostre centre, però el desgavell organitzatiu fa que no només no trobin infermeres per treballar-hi, sinó que les contractades prefereixin marxar a altres centres amb millors condicions de treball i contractes no precaris.

En aquest sentit, el proper dijous 20 de gener a les 11h., farem una concentració a la porta principal de l’Hospital General de Sant Boi per fer visible a la població de la problemàtica actual i la pressió assistencial que tenim en aquest moment els professionals del Parc Sanitari Sant Joan de Déu de Sa

Exigim a la direcció una resposta ràpida i la necessitat d’incrementar el personal de forma urgent:  Les treballadores i treballadors diem PROU!