XIII Fòrum contra les violències de gènere els dies 9, 10 i 11 de novembre

Sota el lema “Teixim resistències enfront de les violències sexuals!”, arrencarà el XIII Fòrum contra les violències de gènere els dies 9, 10 i 11 de novembre de 2017 a Barcelona, a l’Espai Francesca Bonnemaison (Sant Pere Més Baix, 7).

Organitza la Plataforma unitària contra les violències de gènere, de la qual la UGT de Catalunya en forma part. Com cada any, el nostre sindicat participa activament en el Fòrum, aquest any fent una xerrada sota el títol “La bretxa salarial entre dones i homes, una altra forma d’expressió de la violència” a càrrec d’Eva Gajardo, secretària d’Igualtat de la UGT de Catalunya, i Aida Ruiz, directora de la Fundació Maria Aurèlia Capmany. La xerrada serà el dissabte 11 de novembre, però ATENCIÓ!, perquè per canvis en l’horari d’aquell dia, finalment serà a les 14.15 hores.

Podeu consultar el programa d’activitats clicant aquí i reservar la vostra plaça omplint aquest formulari.