logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

Activitats realitzades

La UGT de Catalunya, mitjançant la secretaria d’Igualtat organitza xerrades, jornades i actes divulgatius sobre diferents temes relacionats en matèria d’Igualtat.

Assemblea general 8M ‘Perquè el 8-M no s’atura mai’

8 de març de 2022

La UGT de Catalunya va celebrar l’Assemblea General del 8 de Març de 2022, sota el lema “Perquè el 8-M no s’atura mai”, a les 11 del matí, a la sala d’actes de l’edifici de la UGT a la Rambla de Santa Mònica de Barcelona, amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Dones, i on es va presentar l’informe “Dones i mercat laboral: 10 punts a millorar de la situació laboral de les dones a Catalunya” i la nova guia de llenguatge inclusiu i no sexista: “Igualtat, també en el llenguatge”.

Jornada de bretxa salarial de gènere ‘Eines per treballar la igualtat salarial’

22 de febrer de 2022

Per celebrar el 22 de febrer, Dia Europeu de la Igualtat Salarial, hem celebrat la Jornada de Bretxa Salarial de Gènere “Eines per treballar la igualtat salarial”, a La Ciba de Santa Coloma de Gramenet, sota el paraigua del Pla de Formació en Matèria de Diàleg Social i Negociació Col·lectiva de la Generalitat de Catalunya. En aquesta jornada s’ha presentat l’informe del 2022 ”Bretxa Salarial: encara lluny d’eliminar la bretxa salarial en els sectors públic i privat a Catalunya”, que ha elaborat com cada any la Secretaria d’Igualtat de la UGT de Catalunya.

Concentració i manifestació pel 25N dia contra l’eliminació de la violència contra les dones 2021

25 de novembre de 2021

Com cada 25N la UGT de Catalunya hem tornat a sortir als carrers per denunciar i mostrar la nostra més enèrgica repulsa a totes les formes de violència masclista, de les més greus a aquelles que romanen invisibles, però que igualment malmeten la salut, la llibertat, la seguretat, l’autonomia i la dignitat de totes les dones.

Assemblea General 8M

‘A la vida i a la feina, essencials i iguals’

8 de març de 2021

La UGT de Catalunya va celebrar l’Assemblea General del 8 de Març de 2021, sota el lema “A la vida i a la feina, essencials i iguals!”, a les 10:30h del matí, a la sala d’actes de l’edifici de la UGT a la Rambla de Santa Mònica de Barcelona, amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Dones.

Hem tornat a reivindicar que a la vida i a la feina, les dones som essencials i iguals. I també ens hem preguntat què passa després del Dia de la Dona. Ho hem fet amb la presentació de l’informe ‘I el 9, què?’, en el marc de l’assemblea celebrada a Barcelona.

Jornada-taller virtual de bretxa salarial de gènere ‘Auditoria salarial: Dades i anàlisi. Detecció de bretxa salarial justificada/injustificada. Conseqüències.

22 de febrer de 2021

Per celebrar el 22 de febrer, Dia Europeu de la Igualtat Salarial, em celebrat la Jornada-Taller Virtual de Bretxa Salarial de Gènere “Auditoria salarial: Dades i anàlisis. Detecció de bretxa salarial justificada/injustificada. Conseqüències”, sota el paraigua del Pla de Formació en Matèria de Diàleg Social i Negociació Col·lectiva de la Generalitat de Catalunya.

En aquesta jornada s’ha presentat públicament l’informe del 2021 “ Bretxa Salarial: Igual retribució per feines d’igual valor”, que ha elaborat com cada any la Secretaria d’Igualtat de la UGT de Catalunya.