UJP-UGT, dijous 5 de gener de 2017
La Unió de Jubilats i Pensionistes d’UGT de Catalunya, amb la participació del secretari general d’UGT, Pepe Álvarez, i del secretari general de la UGT de Catalunya Camil Ros, ha realitzat un lliurament de CARBÓ a la Delegació del Govern a Barcelona, simbolitzant amb això l’opinió de la ciutadania en referència a la nefasta gestió del govern, i en protesta pel Projecte de Llei presentada pel Govern del Partit Popular de revaloritzar les pensions en el 2017 amb un 0,25%, condemnant amb això als pensionistes a més pobresa i més desigualtat.
Així mateix, s’ha lliurat un manifest en el qual la Unió General de Treballadors ha deixat clar que seguirà lluitant per unes pensions dignes i per un Sistema Públic de Pensions eficaç i eficient.
La Unió de Jubilats i pensionista d’UGT sap, igual que ho saben tots els jubilats del país, que el govern del PP menteix quan diuen que ells augmenten cada any les pensions, ja que l’augment del 0,25% és com donar-li un pessic de pa a un afamat i presumir de què l’estàs alimentant (no tenen vergonya), per això advertim, que no deixarem de lluitar, seguirem exigint la revaloració de les pensions conforme a la previsió d’inflació i l’engegada de mesures que augmentin el poder adquisitiu dels pensionistes i garanteixin la viabilitat del model.
LA UJP-UGT, HA CELEBRAT AQUEST ACTE AL MATEIX TEMPS,EN DIFERENTS CIUTATS DEL PAÍS
Podeu llegir el manifest que també s’ha lliurat a la Delegació del Govern.


