Fira Gran 2017

cabecerafg2017

UJP-UGT de CATALUNYA

Benvolguts companys i companyes,

Un cop més, com cada any, per aquestes dates podrem gaudir de la Fira Gran en un marc tan emblemàtic com és el de les Drassanes Reials de Barcelona.

La Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya, com de costum, hi posarem el nostre estand, esperant que torni a ser un punt de trobada on tots els companys i companyes que us hi acosteu pugueu gaudir dels actes que es realitzin, tant musicals com d’informació dels productes que els diferents expositors ofereixen a la gent gran; i el que és més  important, on ens puguem retrobar amb els companys i companyes que, per diferents circumstàncies, no ens veiem habitualment.

Us animem  a participar a vosaltres i als vostres familiars i amics, especialment el dia 31 de maig a les 17h a la sala d’actes de la fira, on la UJP organitza un acte per parlar sobre el maltractament, a càrrec de Montserrat Bravo Lluc, llicenciada en psicologia per la Universitat de Barcelona i reconeguda com a psicòloga general sanitària pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Com cada any, l’entrada és gratuïta.

Us hi esperem!

Deixa un comentari