La UGT de Catalunya convoca una protesta del Sector de la Seguretat Privada per l’augment de les agressions i la passivitat d’empreses i Administració

El sindicat de Seguretat Privada de la UGT de Catalunya convoca el proper 6 de febrer una concentració d’12 a 14 hores davant del Departament d’Interior per l’increment de les agressions a vigilants de seguretat privada al metro, Renfe i altres espais de pública concurrència, especialment a la ciutat de Barcelona, davant de la passivitat de les empreses, l’Ajuntament i els governs de la Generalitat i de l’Estat.

Des del nostre sindicat insistim a reivindicar millores en la protecció d’aquests professionals mitjançant la via reglamentària, així com reforçar la col·laboració entre l’àmbit públic i privat de la seguretat. Aquestes mesures són necessàries de manera urgent i és inadmissible que empreses i administracions continuïn sense donar cap resposta o amagant-se en els àmbits competencials.