logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

Altres organismes

CTAC

Ser treballador/a autònom no implica no tenir drets.

La Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya (CTAC) va nèixer l’any 2001 arrel de que es va detectar que era necessari organitzar-se com a treballadors/es autònoms/es davant les mancances legislatives tant a l’àmbit fiscal, com al de la protecció social i sobretot per l’escàs reconeixement públic que tenien els autònoms.

La CTAC, doncs, neix com una petita associació composta d’uns quants associats/es i amb una mínima estructura tècnica provinent de la UGT de Catalunya. Des d’aquells inicis, la CTAC ha crescut tant en nombre de persones associades , com d’entitats representades, com d’estructura tècnica i territorial.

Avui en dia podem dir que es la organització de persones treballadores autònoms i autònomes més representativa.

AVALOT

L’Avalot és la primera associació sindical juvenil creada al nostre país i una de les primeres d’Europa, amb presència als organismes institucionals.

Les joves de la UGT, treballen des del sindicalisme per desarticular el sistema capitalista, heteropatriarcal i adultcentrista. I per aconseguir-ho necessiten el suport de totes les persones compromeses amb els drets illibertats de les joves de classe treballadora. Us apunteu?

AMIC

Amb una experiencia de més de 25 anys assesorant,   la Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC) és una entitat sense ànim de lucre que treballa amb total col.laborció amb el nostre sindicat, amb el propòsit d’ aconseguir la plena integració social, laboral i política de les persones immigrades.

Des de 1993 , treballem plegats  en la construcció d’una societat cada vegada més diversa, on es respectin les diferències individuals i culturals en el marc de valors democràtics, i amb una sensibilitat especial pel respecte dels drets dels treballadors i les treballadores, independentment del seu origen.

Sindicalistes solidaris

“La Solidaritat com a expressió máxima del compromís Sindical “

Sindicalistes Solidaris és el nom amb el qual es dóna a conèixer públicament la Fundació Comaposada, una fundació sense afany de lucre, creada per la UGT de Catalunya el 1988, amb l’objectiu d’acompanyar processos de desenvolupament  social i laboral de sindicats del Sud.

Promovent la participació activa i solidària dels treballadors i treballadores del nostre sindicat en l’extensió plena dels drets humans, laborals i sindicals al Sud, en particular a Centreamèrica, Àrea Mediterrània i Regió Andina.