Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Es publica una nova fitxa preventiva sobre la Incapacitat Permanent per accident o malaltia professional

Al món laboral i com a conseqüència de la falta o mala aplicació de les mesures preventives es generen pensions per incapacitat permanent tant per accidents de treball com per malaltia professional.

Les xifres ens diuen que unes 80.000 persones treballadores a l’any pateixen algun accident de treball que generen pensions, així com unes 12.000 persones treballadores més perceben pensió per malalties professionals.

Aquest gran nombre de persones treballadores s’enfronten a una situació que mai han viscut amb, grans incògnites que necessiten respostes, tant en l’àmbit laboral, econòmic i social.

Moltes persones treballadores al llarg de la seva vida laboral han patit algun episodi d’incapacitat temporal, de manera que coneixen el mecanisme de la gestió tant mèdica com econòmica, en canvi a la Incapacitat Permanent els escenaris són diferents així com els resultats, de manera que aquesta Fitxa de Prevenció nº5 està dissenyada per facilitar a les persones treballadores sobre quines són les diverses fases que es trobarà fins al reconeixement de la seva incapacitat.

[wpfilebase tag=file id=862 /]

Si vols rebre publicacions de salut laboral, convocatòries de jornades, etc. envia’ns un mail a otprl@catalunya.ugt.org

Entrades relacionades

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies