Des d’aquest divendres a les 17 hores a diumenge 15 a les 17 hores, a la Plaça Catalunya
Demà divendres, 13 de setembre, comença el dejuni participatiu organitzat per la comissió promotora de la ILP per una Renda Garantida Ciutadana sota el lema ‘Rescatem les persones’. S’iniciarà a les 17 hores i romandrà fins a les 17 hores del diumenge dia 15 a la Plaça Catalunya de Barcelona.
A la plaça s’intal·laran carpes informatives sobre la ILP per una Renda Garantida Ciutadana i es recolliran signatures. Tanmateix, durant aquests dies es desenvoluparan una sèrie d’activitats informatives i de debat.
El dejuni es tancarà diumenge amb una assemblea de conclusions i una crida a participar a la recta final de la campanya de suport a la recollida de signatures de la ILP RGC, a prosseguir la campanya amb altres iniciatives després de lliurar les signatures fins al seu debat al Parlament.

