Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La pressió sindical evita la mobilitat forçosa de l’ERO de Caixabank

CaixaBankLa secció sindical de la UGT a CaixaBank ha defensat el seu posicionament durant la cinquena reunió de l’ERO celebrada aquest matí:

  1. No als acomiadaments forçosos. En cas que s’hagin de produir sortides de l’empresa, aquestes han de ser voluntàries, tal com succeeix en els programes de prejubilació defensats i signats per la UGT.
  2. No a les mobilitats forçoses. Des de la UGT ens neguem a què es destrueixin més famílies i vides personals. Sí que existeixen mobilitats que s’han de realitzar, però aquestes són les del retorn de totes les persones que han estat desplaçades. Demanem propostes atractives i voluntàries per part de l’empresa que obrin noves oportunitats de retorn per cobrir buits als territoris d’origen. Gràcies a la pressió sindical en aquest sentit, la direcció de CaixaBank ha retirat la forçositat en la mobilitat geogràfica.
  3. No a les retallades salarials. No acceptem més retallades salarials. La plantilla de CaixaBank ha fet sacrificis més que demostrats en plena època de crisi. Ja es va modificar l’ajuda a la família i la millora salarial, i l’ajuda de fills es va rebaixar fins als 18 anys, el que suposa una reducció de despeses a futur que l’empresa perseguia per ser més competitiva.

Entrades relacionades

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies