logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

Assemblea i concentració per a un Pacte d’Estat per la Indústria

La indústria és el sector que genera més riquesa, ocupació de qualitat i benestar social i econòmic de tots. És essencial en la nostra societat avui dia.  A més, exerceix una gran força tractora cap al sector serveis.
La descarbonització és ja una necessitat imperiosa per aturar el canvi climàtic i això, s’ha de dur a terme al mateix temps que l’adaptació digital de les empreses i els seus respectius treballadors i treballadores. Per aquest motiu, cal exigir que la transició energètica cap a una economia verda sigui justa per les persones treballadores i com més aviat possible.
Exigim un Pacte d’Estat per la Indústria que acompanyi a la Llei que està en aquests moments en tràmit parlamentari. Cal que aquest, acordi, des de la concertació social, temes tan rellevants com l’ocupació i la formació, la digitalització, la innovació, els PERTE o bé la mobilitat que s’ha destacat com un sector crític per l’assentament de la indústria.
Per aquest motiu, la UGT FICA de Catalunya convoca demà, dimecres 1 de juny a les 10h, l’Assemblea “Per un Pacte d’Estat per la Indústria, ja!” a la Rambla Santa Mònica, 10, en la qual intervindran:
  • Nardi Fuertes, secretari d’Acció Sindical de la UGT FICA de Catalunya
  • Juan Antonio Vázquez, secretari de política industrial de la UGT FICA
  • Pedro Hojas, secretari general de la UGT FICA
  • Antonio J. Rudilla, secretari General de la UGT FICA de Catalunya
En acabar, a les 12.30h durem a terme la concentració i lliurement de manifest a la Delegació del Govern  al Carrer Mallorca, 278 de Barcelona.

Entrades relacionades