logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

Cloenda del projecte ESTOC 2020

La seu de la regió d’Occitània a Perpinyà va acollir el 20 de maig l’acte de cloenda del projecte Espai sindical transfronterer Occitània – Catalunya 2020 (ESTOC 2020), que va comptar amb les intervencions de representants de les vuit organitzacions sindicals sòcies del projecte.
La finalitat d’aquest projecte, cofinançat pel FEDER i iniciat al juliol de 2019, és suprimir els obstacles a la mobilitat dels treballadors i treballadores a la zona transfronterera occitanocatalana dels Pirineus. Per aconseguir-ho, l’ESTOC 2020 planteja aplicar les polítiques de la Comissió Europea en aquest espai mitjançant l’aportació sindical a la transparència, al reforçament del mercat laboral i al foment de la cohesió territorial, amb l’objectiu d’augmentar les possibilitats d’ocupació.
Els resultats principals del projecte han estat la realització d’un diagnòstic del treball transfronterer a l’espai Occitània-Catalunya; la creació d’una una xarxa sindical d’acompanyament de persones expertes en treball transfronterer, i la creació d’un portal d’internet específic per als treballadors i treballadores transfronterers.
Per a més informació sobre el projecte, clica aquí.

Entrades relacionades