logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

Dia Mundial dels Boscos 2022

Avui 21 de març, un any més la UGT de Catalunya  se suma a la celebració del Dia Internacional dels Boscos, proclamat així per l’Assemblea General de les Nacions Unides a fi de sensibilitzar a la població mundial sobre la importància de tots els tipus de boscos i arbres fora dels boscos, una data global per a commemorar  i despertar consciència sobre la seva importància i la necessitat de donar a aquests ecosistemes vitals per a la nostra vida, font de recursos, hàbitats i  pulmons del nostre territori, un ús sostenible.

Amb el lema “Els boscos i la producció i el consum sostenibles” l’any 2022, es vol donar a conèixer a la ciutadania el valor dels ecosistemes forestals que tenen una importància estratègica per al desenvolupament del territori ja que proveeixen de béns i productes forestals enfortint l’economia local, són bens intangibles hàbitat d’una extraordinària biodiversitat i sostenen serveis ambientals que beneficien al territori i els seus habitants.

La UGT de Catalunya us convida a celebrar aquest dia per a protegir la biodiversitat forestal, a valorar els recursos que ens ofereixen i els llocs de treball lligats a aquests ecosistemes, i a llegir el nostre article “Els boscos:reptes i oportunitats de futur, en verd”

Per a més informació , cliqueu aquí.

Entrades relacionades