logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

El procés de reindustrialització de BOSCH ha finalitzat amb un acord

El procés de reindustrialització de BOSCH a Lliça d’Amunt ha finalitzat amb un acord. Tot i no complir amb les expectatives que hi teníem bolcades, la UGT FICA de Catalunya, sobre el fet de garantir els llocs de treball per a tots els afectats pel tancament, ha sigut ratificat per la plantilla a la votació d’avui.
Durant l’últim any de reunions amb l’empresa Bosch, les Administracions i la representació social, la nostra secció sindical de UGT de Bosch ha participat activament amb la recerca i posteriors negociacions dels possibles inversors. Aquest esforç ha culminat amb tres opcions presentades a la plantilla, la qual ha votat favorablement per BARAT ALTE, i així ho hem fet arribar a la mesa de la reindustrialització per iniciar tots el tràmits.
El compromís per part de l’empresa es tradueix en 60 llocs de treball nous entre setembre 2022 i desembre 2024, unes inversions previstes entre 5 i 6 milions d’euros.
Des de la UGT valorem positivament pertànyer al sector metal·lúrgic així com la perspectiva de creixement a mig termini.
Volem agrair l’interès de la resta inversors que han participat al procés.

Entrades relacionades