El sector del metall de Barcelona valida per unanimitat el preacord del seu conveni

La UGT FICA de Catalunya ha dut a terme, aquest matí, una assemblea a la Rambla de Santa Mònica, amb els delegats i delegades afectades pel conveni del metall de Barcelona per tal de conèixer el contingut d’aquest i procedir a la validació d’aquest preacord entre totes i tots.

Tant els sindicats com la patronal UPM, després de les jornades de mobilització d’aquests darrers mesos, van arribar al preacord del qual s’ha tractat durant l’assemblea.

Alguns dels continguts han estat l’increment retributiu del 4,2% pel 2002, el 3,9% pel 2023 i 2024, el fet que no siguin compensables ni absorbibles i el permís retribuït de 12 hores.

Finalment, els delegats i les delegades han validat per unanimitat el preacord assolit i pròximament es formalitzarà l’acord de conveni entre la patronal UPM i les organitzacions sindicals.