El servei públic de justícia es concentra el 2 de desembre per reivindicar un servei de qualitat i les seves condicions laborals

La UGT de Catalunya, juntament amb altres organitzacions sindicals (STAJ, CCOO, i CIG) convoquen concentracions per part de tot el personal funcionari de justícia, en els centres de treball de l’Administració de Justícia a escala provincial per al pròxim dia 2 de desembre de 10h a 10:30h.

Aquesta concentració representa una extensió de les mobilitzacions iniciades a Madrid, el 22 de novembre, motivades per la negativa del ministeri de justícia a complir amb la seva obligació. Obligació tant legal com l’acordada amb les organitzacions sindicals: negociar les condicions laborals de la Llei d’Eficiència Organitzativa, així com l’establiment de la carrera professional en l’administració, millora de la promoció interna, negociació del reglament i les relacions de llocs de treball del Registre Civil i la convocatòria extraordinària d’un concurs de trasllat amb totes les places vacants de l’Administració de Justícia.

La UGT ha procurat per la negociació amb el Ministeri de Justícia, però aquest no s’ha obtingut una resposta ni una voluntat per part de la institució.

Per tant, el sindicat ha decidit convocar concentracions a tot el territori, demà 2 de desembre de 10h a 10.30h.

GIRONA: Plaça Josep Maria Lidon

LLEIDA: Carrer del Canyeret, 1