Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jornada debat ‘Els drets polítics de la nova ciutadania… Cap a un nou moviment sufragista?’

En el marc de la celebració del 25è aniversari de l’Associació d’Ajuda Mútua d’immigrants a Catalunya (AMIC-UGT), ens complau convidar-vos a la jornada de debat “Els drets polítics de la nova ciutadania… Cap a un nou moviment sufragista?”

El reconeixement del dret de vot per a les persones immigrades és una qüestió pendent a resoldre. Gairebé 1 milió de persones residents a Catalunya no té drets polítics plens. En aquesta jornada es presentarà una campanya que té com a objectiu contribuir a la lluita per a la conquista d’aquests drets, i que marcarà l’inici d’un escenari de debats i mobilitzacions impulsades per AMIC amb l’horitzó de les properes eleccions municipals i europees.

PROGRAMA

Divendres, 8 de juny del 2018, 9 h. Sala Brigades Internacionals de la UGT de Catalunya. Rambla Santa Mònica, 10. Barcelona. (Metro Drassanes. L3)

Si us plau, confirmeu l’assistència a:

Formulari d’inscripció / bvalcarcel@associacioamic.cat

#VolemVotar  #Som1Milió #ReformadelaConstitució

 Esteu totes i tots convidats! Us preguem màxima difusió!

 

Entrades relacionades

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies