logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

La UGT Bombers de Catalunya, amb altres sindicats, es reuneixen amb Laura Vilagrà i el Departament d’Interior i Acció Climàtica per exigir establir un pla d’acció als cossos de bombers

Tots els sindicats representatius del cos de bombers de la Generalitat de Catalunya (UGT, CCOO, CATAC, CSIF i Intersindical) es reuniran avui, a les 16.30h, al Palau de la Generalitat amb la Vicepresidenta del Govern, Laura Vilagrà i els responsables del Departament d’Interior i d’Acció Climàtica per demanar a la Generalitat el restabliment del PAGI 2024 i retornar als ADFs dins del pla INFOCAT a la inestimable tasca de suport, prevenció i gestió del bosc.
Amb una campanya incerta, complexa i desestacionalitzada, no s’hauria de permetre afrontar cap risc sense un pla d’acció dels grups d’intervenció. Seria una greu irresponsabilitat per part d’aquells que ostenten la potestat política i organitzativa. Qualsevol accident fruit d’aquesta irresponsabilitat, segons la UGT Bombers, recaurà sobre les seves esquenes.
L’atenció a mitjans de comunicació es durà a terme avui, a les 16.00 h, davant del Palau de la Generalitat.