logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

La UGT de Catalunya es mobilitza pel 1r de Maig, Dia Internacional del Treball sota el lema “Per una plena ocupació: menys jornada, millors salaris”

Un any més, amb motiu del 1r de maig, dia internacional dels treballadors i les treballadores, la UGT de Catalunya durà a terme  mobilitzacions per tot el territori sota el lema “Per una plena ocupació: menys jornada, millors salaris”.
Des del nostre sindicat es vol posar fi a la precarietat laboral, a la bretxa de gènere que pateixen les dones, persones trans i LGTBI+ en els centres de treball; amb les discriminacions racials i per qüestions de discapacitat, perquè són del tot antidemocràtiques. Des de la UGT volem erradicar aquestes injustícies i treballar conjuntament per un entorn laboral equitatiu, respectuós i compromés amb els drets fonamentals.
Podeu descarregar-vos el manifest, aquí.
Barcelona:
11.30h, Manifestació des de la Plaça Urquinaona, cantonada Ronda Sant Pere fins a la Plaça d’Antoni Maura (davant de la seu de Foment del Treball).
A les 14h, durem a terme la botifarrada a la plaça Vázquez Montalbán, davant de la seu de la UGT de Catalunya, a la Rambla del Raval.
Terrassa
11h, Manifestació des de la Plaça Lluís Companys i al finalitzar, vermut popular a la seu del sindicat (C/ Unió 23).
Girona
12h, Manifestació des de la Plaça Independència fins a la Plaça del Vi.
Tarragona
9h, Acte a Reus (Pl- Dona Treballadora)
10.30h, Acte davant del monument de Pablo Iglesias i entrega dels premis 1r de maig al Camp de Mart.
A les 12h, manifestació des de la Plaça Imperial Tarraco.
Lleida
10h, Ofrena floral al monòlit de Pablo Iglesias  als Camps Elisis i, tot seguit, homenatge a les afiliades i afiliats que fa 25 anys que estan afiliades a la UGT.
A continuació, a les 12h manifestació des de la Plaça del Treball fins a la Plaça de la Paeria. En acabar, vermut popular.
Tortosa:
10h, Homenatge a Rafael Vidiella al seu monument al Parc de la Fira de Tortosa.
10.30h, Vermut popular a la planta baixa de la seu de UGT Terres de l’Ebre.
A les 11.45h, concentració des de l’AV. Generalitat” Lo Carrilet” fins la plaça Espanya, davant l’Ajuntament de Tortosa.
Igualada:
11.30h, Concentració i manifestació al Pg. de Mossèn Jacint Verdaguer amb el Carrer de Sant Magí, a Igualada. A les 12h, vermut popular.
Podeu consultar el cartell aquí.