La UGT de Catalunya rep la visita d’una delegació de la Confederació Nacional de Treballadors de Noruega (LO)

La Confederació Nacional de Treballadors de Noruega (LO) visita a la UGT de Catalunya per donar principi a l’establiment de relacions entre la regió d’origen noruec, More og Romsdal, i el nostre sindicat.
Aquesta visita, és la primera jornada dels intercanvis col·laboratius més estrets que es duran a terme amb la UGT de Catalunya i el programa consisteix a poder explicar-los quina és la nostra organització sindical, com treballem, la legislació dels sindicats i la legislació laboral del nostre país i debatre sobre les diferències de la llei sindical en tots dos territoris. Amb tot això, la voluntat del sindicat és posar en comú la situació actual del Salari Mínim Interprofessional, en matèria i cobertura sindical i estratègies de negociació col·lectiva, avenços sobre drets i sobre la reducció de la jornada.
Durant aquests pròxims tres dies d’estància, LO i UGT de Catalunya visitaran empreses com Caixabank o Seat per conèixer les formacions sindicals de les mateixes i compartir experiències i estratègies comunes.
La delegació de LO que s’ha desplaçat fins a Barcelona està composta per 10 membres de l’executiva de More og Romsdal i la seva líder regional i membres dels diferents sectors del mateix sindicat.