La UGT de Catalunya s’ha personat com a part interessada en el procediment relatiu a la sentència del 25% de castellà a les aules

La UGT de Catalunya s’ha personat com a part interessada en el procediment ordinari 168/2015, davant la secció cinquena de la sala del contenciós administratiu del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, per la sentència que obliga a fer un 25% de castellà a totes les escoles de Catalunya.
La decisió es va prendre en la reunió de l’SNC celebrada el 31 de maig de 2022 a l’empara dels Estatuts del 16è Congrés de la UGT de Catalunya i atesa la condició de sindicat més representatiu i, per tant, legitimat per a la defensa dels drets i interessos col·lectius del personal docent del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, tal com preveuen els articles 6 i 19 de la LOLS i de la Llei reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, respectivament.