Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Manifestació per la reindustrialització de Nissan i per la defensa del teixit industrial de Catalunya

El proper dijous, 13 de maig, a les 18 h, els treballadors i les treballadores de Nissan es manifestaran des de la Direcció General d’Indústria de la Generalitat fins a la Delegació del Govern a Barcelona per reivindicar la reindustrialització de Nissan i per la defensa del teixit industrial a Catalunya.
El 28 de maig de 2020 Nissan anunciava el tancament dels centres de treball de Barcelona. Aviat farà un any que la plantilla lluita amb un únic objectiu: aconseguir la reindustrialització dels centres de treball i alhora trobar la millor alternativa al tancament de Nissan, que doni solució a proveïdors i empreses subcontractades.

Malauradament, un any més tard el conflicte segueix viu. Encara no hi ha cap alternativa concreta al tancament i, si no es troba una solució ja, quan arribi desembre desapareixeran milers de llocs de treball. El tancament de Nissan necessita una alternativa industrial clara i sòlida que recuperi la pèrdua de llocs de treball i mantingui el teixit industrial a Catalunya.

 

Entrades relacionades

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies