logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

Manifestació sota el lema Frenem els preus, evitem la pobresa

La UGT i CCOO de Catalunya, CTAC, CONFAVC, Uatae i Plataforma + Drets + Justícia social han dut a terme la manifestació contra l’augment dels preus i la protecció de l’ocupació per tot el territori.

La manifestació a Barcelona contra l’augment de preus i per la lluita contra l’empitjorament de les condicions de vida i laborals de la població, va ser aquest dimecres 23 de març, on s’hi van reunir sobre 3.000 persones des de la Plaça Urquinaona, tallant la via Laietana, fins a la Plaça Sant Jaume, on s’ha finalitzat amb la lectura del manifest.

Les nostres peticions van dirigides al govern d’Espanya i de tots els territoris per tal que s’apliquin mesures i actuïn davant la gran escalada de preus que s’han produït en aquestes últimes setmanes. Creiem fermament que cal protegir els llocs de treball de tota la població i que hem d’evitar la precarietat i el deteriorament que poden patir les llars més necessitades i, procurar, no empitjorar les condicions de vida de les persones.

Podeu veure imatges i declaracions de la manifestació en aquest vídeo.

Entrades relacionades