logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

Economia circular

L’actual model d’economia lineal basat en la producció i el consum, és insostenible en el temps i té els dies comptats. Per contra, l’economia circular, és el procés natural i necessari que ha de convertir l’economia del nostre país en una economia més sostenible i respectuosa amb el medi, els recursos i amb les persones. Un nou model productiu que contribueixi a la creació de llocs de treball a través de noves iniciatives que conflueixen en la millora de la gestió dels recursos, el seu aprofitament i la reducció de residus.

La UGT de Catalunya recolza la transformació de la nostra economia cap a la necessària creació d’un sistema productiu circular, garantint els llocs de treball sota el paraigua de la transició justa, sense deixar a ningú enrere, activant els nous sectors estratègics emergents, fomentant la innovació, la recerca i capacitació de les persones, tot això dins del marc del diàleg social i de la participació dels treballadores i de les treballadores en tots els àmbits.

Publicacions

Títol Data de creacióCategoriesEtiquetesEnllaçdoc_categories_hfilterdoc_tags_hfilter