Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Pujada al Pic de la Dona el 25 d’octubre: Acte reivindicatiu pel 25N, Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

 

La Secretaria d’Igualtat de la Unió General de Treballadores i Treballadors de Catalunya i amb la col·laboració de la Plataforma de Guies de Muntanya, ha organitzat, pel divendres dia 25 d’octubre, un acte reivindicatiu pel 25N Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, sota el lema “Canviem el focus!”.

La Pujada al Pic de la Dona és una excursió d’alta muntanya, de dificultat moderada i, per tant, cal que les persones que vulguin participar estiguin habituades a fer aquestes sortides. Comptarem amb un guia de muntanya, així com una assegurança de responsabilitat civil per a totes les persones participants.

El punt de partida serà a l’aparcament 1 de Vallter 2000 (Setcases, Girona) a les 10h del matí. En aquest enllaç podeu consultar la ruta que es durà a terme per pujar al Pic de la Dona.

 

Entrades relacionades

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies