Manifestacions del #23Maig

mani_23maig_A3_neg_col.inddBarcelona: 12 hores, concentració davant la seu de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32), a les 18 hores, des de Plaça Catalunya/Passeig de Gràcia.

Girona: a les 8 hores sortirà des de la seu del sindicat (c. de Miquel Blay) una marxa lenta reivindicativa per la ciutat amb cotxes. A les 10h, sortida des del sindicat per concentrar-nos davant la seu d’ASETRANS, la patronal del transport (Trav. Canaders, 2). A les 11.30 hores, manifestació des d’ASETRANS fins a la seu de la FOEG (Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona). A les 12 hores, concentració davant de la FOEG i seguidament recorregut pel centre de Girona. A les 19 hores, manifestació des de la Plaça de la Independència.

Lleida: a les 11 hores concentració davant el Gremi de Forners de Lleida (Avgda. de Madrid, 15). A les 19h, manifestació des de la Plaça d’Espanya (Edifici dels Sindicats) fins a la COELL – Confederació d’Organitzacions Empresarials de Lleida (Rambla Ferran).

Tarragona: a les 18.30 hores des de la Plaça de la Font/Rambla Vella fins a la Plaça Imperial Tarraco.

Terrassa: a les 11.30 trobada a la seu de la UGT (c. de la Unió, 23) per marxar a la concentració de les 12 hores davant la seu de la CECOT (Sant Pau, 6).

Sabadell: a les 11.30 trobada a la seu de la UGT (Rambla, 73) per marxar a la concentració de les 12 hores davant del Centre Metal·lúrgic (Carrer de les Tres Creus, 66).

Mataró: a les 12 hores, concentració i pitada davant de la seu de la patronal FAGEM – Federació d’Associacions i Gremis Empresarials dels Maresme (c. dels Germans Thos i Codina, 9).

Vic: a les 12 hores, concentració davant de l’edifici d’El Sucre.

Granollers: a les 10 hores, manifestació des de la seu de la patronal FOMENT– UEI (Avda. Europa, 21) fins a la seu de PIMEC (Avda. Sant Julià 1), on es farà una concentració