Agents socials i Departament de Treball signem l’acord per promoure una llei de participació institucional, el diàleg social permanent i la concertació social

Avui s’ha presentat l’acord entre agents socials i el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat per promoure una llei de participació institucional, el diàleg social permanent i la concertació social. La UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya, Foment, PIMEC i el Departament de Treball presentem l’acord per regular legalment la participació institucional, el diàleg social i la concertació social de les organitzacions sindicals i empresarials més representatives a Catalunya.

L’acord serà proposat al Govern de la Generalitat en la propera reunió del Consell Executiu per començar la tramitació parlamentària de la Llei de Participació Institucional.