logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

LILA FEST de la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere

Us informem que la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, de la qual la Unió General de Treballadores i Treballadors de Catalunya en formem part, celebrarà el primer LILA FEST, el dissabte 25 de maig, de les 11h a les 20h, al Parc de l’Estació del Nord de Barcelona.
 En la seva primera edició, el festival arriba ple d’accions i activitats amb mirada festiva, lúdica, cultural amb perspectiva feminista i interseccional. Una jornada per reconèixer-nos, compartir, celebrar i teixir xarxa entre totes aquelles que defensem i construïm formes de vida sostenibles, dignes i vivibles.
En el LILA FEST trobareu diversos espais i activitats per a tots els públics. Des d’espectacles i actuacions de cultura popular, teatre, dansa o música en directe fins a tallers, converses, debats, exposicions, paradetes i molt més. Durant tot el dia podreu participar i descobrir les diferents propostes, també recarregar energies a les zones de descans i gastronomia.
Trobareu el programa, tots els horaris, participants i informació d’interès al següent enllaç.