Comitè conjunt de la UGT i CCOO de Catalunya amb els òrgans de direcció, Pepe Álvarez i Unai Sordo

Aquest matí, s’ha celebrat una reunió a Cotxeres de Sants entre els dos sindicats, a tall de comitè conjunt per parlar sobre els continguts de la reforma laboral pactada per Govern, sindicats i patronals i el seu procés parlamentari.
Aquest acte ha comptat amb la participació i intervenció dels secretaris generals d’UGT i CCOO, Pepe Álvarez i Unai Sordo, i dels secretaris generals de Catalunya, Camil Ros com a màxim representant de la UGT de Catalunya i Javier Pacheco per part de CCOO de Catalunya.
S’ha destacat la importància i prioritat en poder aprovar la reforma laboral en el Congrés per majoria, serà així com es podrà iniciar amb la fi de la precarietat laboral. És una necessitat continuar lluitant pels drets i condicions de totes les treballadores i treballadors i aconseguir el suport necessari per fer realitat la derogació de la reforma laboral en poc temps.