Homenatge a Luis Fuertes, primer secretari general de la UGT de Catalunya després de la dictadura

La UGT de Catalunya organitza el proper 10 de desembre un homenatge a Luis Fuertes, qui va ser el nostre secretari general entre els anys 1976 i 1982, i que ens va deixar el passat mes d’agost.
L’acte tindrà lloc a les 19 hores a la Sala de les Brigades Internacionals de la nostra seu de la Rambla de Santa Mònica, 10 de Barcelona, i comptarà amb les intervencions de Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya; Miquel Iceta, primer secretari del PSC; José Luis Rodríguez, secretari d’Organització de la UGT de Catalunya entre 1978 i 1980; Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT, i Raquel i Víctor Fuertes, fills de Luis Fuertes. Presentarà l’acte Reyes Solaz, secretària comarcal de la UGT del Barcelonès Nord.
Nascut a Boisan (Lleó) l’any 1948 i treballador de l’Hispano Olivetti, Fuertes va ser elegit secretari general de la UGT de Catalunya en l’assemblea de Terrassa de 1976, que va significar la refundació del nostre sindicat després de la dictadura.