Jornada de commemoració del Dia Internacional del Migrant

AMIC-UGT de Catalunya i Sindicalistes Solidaris organitzen una jornada de reflexió i sensibilització sobre les migracions humanes amb motiu del Dia Internacional del Migrant, el proper 18 de desembre a les 11.30 hores, a la Sala d’exposicions del sindicat (Rambla de Santa Mònica,10, Barcelona).
En aquest acte es presentarà la conferència titulada “Migracions al segle xxi: entre la resiliència i la redundància”, d’Andreu Domingo Vall, doctor en Sociologia, subdirector del Centre d’Estudis Demogràfics (CED) i expert en immigració internacional, població estrangera, família i teoria demogràfica.
També es presentarà l’exposició fotogràfica “A pie de Valla. Frontera Sur”, del fotoperiodista Antonio Sempere. Una selecció de fotografies de persones que arrisquen la seva vida per intentar saltar la tanca ubicada a la frontera sud, a la recerca d’una vida millor. Les imatges d’Antonio Sempere han donat la volta al món i han sigut publicades en diaris dels cinc continents.
La clausura de la jornada serà a càrrec del conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir el Homrani.
Atès que l’aforament és limitat, es demana confirmació d’assistència a amic@associacioamic.cat o al telèfon 93 304 68 41.