Jornada ‘La precarietat en el treball. La precarietat en els serveis públics’

Demà dimecres, 19 de desembre, a les 12 hores, tindrà lloc la jornada ‘La precarietat en el treball. La precarietat en els serveis públics’. Aquesta jornada s’organitza en el marc de la campanya “En igualtat estem igual” endegada pel nostre sindicat per tal de denunciar que, quan arribi el proper 8 de Març, les dones haurem de fer les mateixes reivindicacions i denunciar que patim les mateixes o molt similars condicions econòmiques i socials que el passat 8 de Març o, fins i tot, que el 8 de Març de fa 10 anys.

Sota un mateix lema i imatge, a partir d’ara i fins al Dia Internacional de la Dona el nostre sindicat organitzarà accions diverses a diferents punts del territori català i de la mà de les diferents federacions, unions territorials i organismes. La jornada de demà és el primer acte d’aquesta campanya. Podeu conèixer més a fons la campanya clicant aquí.

L’objectiu de la campanya és denunciar les situacions de discriminació i reivindicar la igualtat real entre homes i dones. Volem recordar amb cada acte o acció que organitzi el sindicat, que la situació de les dones no ha canviat, que estem igual que fa deu anys, i que davant la inacció i falta de voluntat política per acabar amb aquesta xacra, és necessària la mobilització popular, als carrers, a les empreses i dins la societat en general.