La UGT de Catalunya se suma a la campanya ‘Ruta #YoTrabajoPositivo. Sin discriminación por VIH’

Amb motiu del Dia Mundial de la Lluita contra la Sida, que se celebra l’1 de desembre, la UGT de Catalunya ens hem sumat a la campanya #YoTrabajoPositivo, iniciativa per a la inserció laboral de les persones amb VIH i la no discriminació que ha posat en marxa l’entitat Trabajando en Positivo.

Per aquest motiu, la UGT de Catalunya promourà l’acció a les xarxes socials demà, 19 de novembre, amb l’objectiu de sensibilitzar sobre la importància de posar fi a la discriminació per VIH en l’àmbit laboral i social.

D’aquesta manera, la UGT de Catalunya volem expressar el nostre compromís com a organització sindical per eliminar les discriminacions laborals i socials que pateixen les persones afectades pel VIH, i reclamar més informació, sensibilització i igualtat en l’accés al treball.

Amb la intenció de facilitar un instrument d’acció sindical en defensa dels drets de les persones VIH positives i de lluita contra l’estigma relacionat amb aquest virus, podeu consultar Propostes per a l’acció sindical dedicat a les persones treballadores afectades pel VIH/sida