logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

22 de Juny – Dia Mundial d’Acció Climàtica en els centres de treball: crida sindical a una transició ecològica justa

El 22 de juny es celebra el Dia Mundial d’Acció Climàtica en els Centres de Treball, que té per objectiu sensibilitzar a empresaris i empresàries i a persones treballadores de la necessitat d’adaptar els centres de treball a les conseqüències del canvi climàtic, reduir les emissions de gasos d’efecte d’hivernacle i avaluar els impactes de les empreses en el medi ambient i la biodiversitat.
A través d’aquest dia  i del manifest signat per la UGT, CCOO i USO donant suport a la convocatòria de la Confederació Sindical Internacional (CSI), el moviment sindical fa campanya per a aconseguir que totes les ocupacions siguin verdes i decents i també per a aconseguir un compromís mundial en favor de la transició justa. És essencial impulsar i situar en el debat la importància d’adaptar les empreses cap a un altre model de producció més sostenible, que sigui garantia d’estabilitat i de futur per a les persones treballadores. Amb la celebració d’aquest dia, reclamem més diàleg entre els treballadors i les treballadores i les empreses, amb la finalitat d’adaptar els centres de treball a les conseqüències del canvi climàtic i intentar aconseguir compromisos concrets per a abordar la transició ecològica justa que no deixi a ningú enrere.
Us adjuntem el manifest signat pels sindicats,  donant suport a la convocatòria de la Confederació Sindical Internacional (CSI).

Entrades relacionades