Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Nissan presenta una nova proposta de conveni al Comitè d’empresa

nissanEntre avui i demà es celebraran assemblees amb la plantilla per a votar sobre aquesta nova proposició

La direcció de Nissan i el comitè d’empresa continuen sense arribar a un acord. A la reunió mantingudades d’ahir per a la tarda fins aquest migdia (26 hores) per a la negociació del conveni col·lectiu de Nissan l’empresa ha fet una última proposta per intentar arribar a un acord.

La proposta inclou un increment salarial per aquest any del 0,7% consolidable a les taules salarials i del 0,6% no consolidable. Pel proper any del 0,6% consolidable i del 0,5% no consolidable.

Entre avui i demà es realitzaran diferents assemblees per votar sobre aquesta última proposta,de moment, des de la UGT de Catalunya es manté el calendari de mobilitzacions previst.

Recordem doncs, que encara que dilluns, 7 de novembre, s’ha convocat una nova reunió amb la direcció de l’empresa, la UGT manté la convocatòria d’una vaga de 24 hores per al 8 de novembre a les plantes de Nissan Zona Franca i Montcada.

Entrades relacionades

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies