
Joan Sureda, director general d’Indústria, i Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya, clausuren el Congrés
La UGT de Catalunya celebra demà, divendres 17 de juny, el congrés constituent de la Federació d’Indústria i els Treballadors Agraris (FITAG), en el qual es culmina el procés de fusió entre la Federació d’Indústries Afins (FIA) i la Federació d’Agroalimentària (FTA) del sindicat.
Aquest congrés es produeix després de la fusió de les federacions estatals i té com a objectiu crear una federació més potent que defensi els interessos dels treballadors dels principals sectors estratègics del país, com l’energia, la química, la indústria o l’agroalimentari.
La nova Federació d’Indústria i els Treballadors Agraris (FITAG) de la UGT de Catalunya comptarà amb més de 20.000 afiliats i afiliades i 4.500 delegats i delegades.
A l’acte de clausura, previst a les 12:15 hores, participaran el director general d’Indústria de la Generalitat de Catalunya, Joan Sureda; el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez; el secretari general de la Federació Estatal de FITAG-UGT, Antonio Deusa; i el secretari general entrant de FITAG-UGT de Catalunya
|
Cloenda congrés constituent de la Federació Indústria i Treballadors Agraris DIA: 17 de juny de 2011. |

