

Aquest matí, les treballadores i treballadors de Nylstar S.A., a Blanes, han pogut viure com la seva jornada laboral havia de quedar aturada perquè l’empresa que distribueix el servei ha tallat el subministrament elèctric de la fàbrica per impagament. Aquest fet suposa una greu situació pels treballadors i treballadores que encara no han cobrat la seva nòmina de l’agost i l’empresa no ha donat cap resposta sobre en quin moment els pagaran els seus sous. De fet, la direcció de Nylstar S.A. tampoc ha aparegut quan ha passat el tall de la llum i la plantilla encara espera una explicació.
Per part de la UGT FICA de Catalunya, s’exigeix a la direcció de l’empresa que posi solució a aquesta situació el més aviat possible per tal de poder seguir donant servei i garantir els llocs de treball de la plantilla.
Aquest divendres 9 de setembre, es presentarà, per part del comitè d’empresa, una demanda contra Nylstar S.A. a la Inspecció de Treball amb la intenció d’exigir el pagament dels salaris que deuen i, també, per denunciar la seva falta de manteniment de les instal·lacions que posa en risc la seguretat de les treballadores i treballadors.
















