logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

El comitè d’empresa de BASF Tarragona no accepta la proposta econòmica de l’empresa

Després d’haver aconseguit rècord històric en vendes l’any passat (amb un 25% d’augment) respecte l’any 2020 a Espanya, d’invertir més de 3000 milions d’euros en la recompra d’accions a nivell global, després d’un repartiment de dividends que suposa 3100 milions d’euros i a l’espera d’un creixement d’un 3,5% de la producció química, tot això gràcies a l’esforç dels treballadors a mantenir la producció al 100% durant la pandèmia, BASF no realitza una oferta adequada ni equitativa per a la negociació del pacte.

La negociació s’allarga des del 2021, portem més de 9 mesos de retard des de la firma del conveni general de la Indústria Química i creiem que no es pot dilatar més en el temps degut a la pèrdua de poder adquisitiu davant la pujada de l’IPC.

Actualment, l’empresa no es mostra predisposada a negociar cap condició d’acord amb la nostra situació i és per això que aquest la UGT FICA de Tarragona continuarà realitzant mobilitzacions a partir del proper dilluns 11 d’abril en cas de no tenir una oferta, per part de l’empresa, que sigui adequada i d’acord amb les dades.

Entrades relacionades