Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Manifestació en defensa del transport sanitari públic a Catalunya

ambulanciaEls responsables d’ambulàncies de la UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya i la USOC convoquen per al proper dilluns, 26 d’agost, dos concentracions per denunciar la situació d’especial gravetat que travessa el sector del transport sanitari públic a Catalunya.

La primera concentració tindrà lloc a les 10:30 hores davant la Basílica de la Sagrada Família i se centrarà en la defensa de la qualitat assistencial del transport sanitari públic. La segona concentració està prevista a les 12:30 hores a la plaça Sant Jaume de Barcelona. En aquesta segona convocatòria, els manifestants també reivindicaran la defensa dels drets dels treballadors i les treballadores del sector davant les mesures il·legals de la patronal ACEA, que ha decidit incomplir el conveni i retallar el salair de la plantilla un 9,2%.

El passat 31 de juliol vam demanar una mediació al Tribunal Laboral de Catalunya (TLC), que no s’ha convocat fins al 6 de setembre. Si en aquesta reunió la patronal no canvia d’actitud, continuarem endavant amb la convocatòria de vaga per als dies 9, 10, 11 i 12 de setembre.

 

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies