Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Manifestació de la plantilla de SCA contra l’ERO que deixarà sense feina 150 treballadors

SCAEl Comitè d’Empresa de SCA (UGT de Catalunya, CGT i CCOO) del centre de Sant Joan de Mediona (Alt Penedès), vol manifestar el seu enèrgic rebuig al tancament de la línia de converting (manipulació de cel·lulosa) que comporta la pèrdua de 150 llocs de treball.

La decisió empresarial de tancament d’aquesta línia que la multinacional sueca té a Catalunya no respon a cap causa justificada més que a traslladar el gruix de la producció a Navarra, concretament a la localitat d’Allo. Ens trobem davant d’un ERO on la reforma laboral és patent en tota la seva cruesa, ja que la fàbrica és una planta productiva i eficient, com demostra que l’empresa al darrer any va guanyar més 20 milions d’euros després d’impostos.

Els treballadors de la planta de Sant Joan de Mediona s’oposen a una decisió injustificada presa a Suècia, a la deslocalització dels seus productes i exigeixen a la companyia alternatives al tancament de la línia.

El comitè d’empresa, com a mostra de la indignació i el desassossec que produeix la pèrdua de tants llocs de treball, ha convocat una manifestació el proper dilluns, 18 de novembre, que sortirà de les portes de la factoria a les 13 hores i conclourà al mateix lloc després de recorre els carrers de Sant Joan de Mediona. També s’ha convocat una aturada de 2 hores perquè tota la plantilla sigui present a la manifestació i durant la primera reunió amb la Direcció de la multinacional en el procés de tancament de converting.

El comitè d’empresa fa una crida a la Generalitat perquè intervingui i no permeti que es destrueixi més indústria i més ocupació al nostre país.

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies