Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Seguiment total en el primer dia de la vaga indefinida a Assa Abloy contra l’ERO

assa-abloyLa plantilla de l’empresa Assa Abloy (Les Franqueses del Vallès) han secundat al 100% la vaga indefinida que han iniciat avui com a protesta per l’ERO presentat per la direcció per acomiadar 15 treballadors. L’empresa, antiga Combursa, es dedica a la fabricació de molls de càrrega, elevadors industrials i tancaments de portes, i té una plantilla de 32 treballadors.

La plantilla ha decidit iniciar aquesta vaga perquè l’empresa porta anys deslocalitzant la producció. L’any 2008 tenia una plantilla formada per 200 treballadors, l’any 2011 encara mantenia 174, però a partir de llavors es va passar progressivament producció a la planta de Romania alhora que s’acomiadaven treballadors de la fàbrica de Parets del Vallès (on estava ubicada l’empresa), fins arribar als 32 treballadors actuals a la planta de Les Franqueses.

A més, en aquest expedient l’empresa vol aprofitar la reforma laboral del PP i acomiadar els treballadors amb la indemnització més baixa. Els treballadors lluitaran pels llocs de treball i, si no és possible, per la indemnització que els correspon, ja que es tracta d’una deslocalització.

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies