
Com a socis del projecte LIFE eCOadapt50 coordinat per la Diputació de Barcelona, ens complau convidar-vos a la jornada «Desestacionalització i diversificació de l’oferta turística: foment de turisme menys consumidor de recursos i respectuós amb el territori», que tindrà lloc online el 18 de desembre de 2024 de 12:00 h a 14:00 h.
Durant aquesta sessió explorarem estratègies innovadores i bones pràctiques per promoure un turisme sostenible, equilibrat al llarg de l’any i alineat amb el respecte pel territori.
Aquest esdeveniment, organitzat per la Cambra de Comerç de Barcelona en el marc del projecte LIFE eCOadapt50, ofereix una visió global sobre iniciatives per a reduir la dependència de la climatologia, fomentar el turisme actiu i de natura, i promoure pràctiques sostenibles com la mobilitat ecoeficient i l’economia circular. Una cita imprescindible per a professionals i entitats compromeses amb un turisme sostenible i respectuós amb el territori.
Us recordem que el projecte LIFE eCOadapt50 és un projecte participatiu que es durà a terme al llarg de 8 anys, amb visió de treball a llarg termini, i que disposa de pressupost per la realització d’accions i proves pilot en matèria d’adaptació al canvi climàtic. L’objectiu principal d’aquest projecte és augmentar la resiliència al canvi climàtic en el sector agroramader, forestal, pesquer i turístic promovent accions en àrees rurals.
Per participar podeu inscriure-us AQUÍ.
















