Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La UGT denuncia que l’Ajuntament de Granollers externalitza els serveis públics i precaritza les condicions laborals dels seus treballadors

ajuntament granollersLa UGT del Vallès Oriental denuncia que l’Ajuntament de Granollers va aprovar ahir la transformació d’una plaça d’empleat públic en personal laboral. Amb aquesta ‘laboralització’ ja en són 6 les que s’han produït durant aquest any, tot i que davant el rebuig del Comitè d’Empresa el consistori s’havia compromès a paralitzar-les. Des de la UGT del Vallès Oriental rebutgem el procés de laboralització de places públiques que està duent a terme l’Ajuntament de Granollers, que només fa que precaritzar les condicions

laborals dels seus treballadors i treballadores.

Alhora alertem dels riscos que comporta la constant externalització dels seus serveis, que passen a mans privades, com per exemple, el servei d’informàtica -on treballava el company que ha vist transformat el seu contracte d’empleat públic a laboral- o el servei de neteja, que ja està pràcticament externalitzat. Des del nostre sindicat rebutgem les mesures no consensuades que duu a terme el consistori i considerem que la precarització i l’externalització només va en detriment del servei que els treballadors i les treballadores de l’Ajuntament de Granollers ofereixen als ciutadans i les ciutadanes del municipi.

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies