Escollit l’equip coordinador de l’àrea d’acció LGTBIQA+ de la UGT Catalunya

area accio lgtbiqa+

El dilluns 19 de juny es va celebrar l’assemblea constituent de l’àrea d’acció LGTBIQA+ de la UGT de Catalunya al Centre LGTBI de Barcelona.

L’assemblea va aprovar per majoria el reglament intern, així com les ponències organitzativa i ideològica i la candidatura encapçalada pel David Molina, escollit coordinador nacional de l’àrea. Completen l’equip coordinador la Xandra López Castell, la Francisca González García, la Norma Navarro Gràcia i la Montse Prada Tarrado.

L’àrea LGTBIQA+ de la UGT de Catalunya neix seguint el mandat del 43 Congrés Confederal i es desenvolupa amb la idea de convertir-se en un espai segur i autònom de participació de les persones LGTBIQA+ afiliades al nostre sindicat.